Ik ben ontevreden over mijn bezoek aan de Arts voor Musculoskeletale Geneeskunde (MSK-arts).
Wat kan ik doen?
Stap 1. Bespreek uw ontevredenheid met de MSK-arts
Als u niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de MSK-arts heeft gedaan of juist niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de MSK-arts.
Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van uw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen u en de MSK-arts.
Wilt u contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt u bellen, mailen of een klachtenformulier invullen:
Naam klachtenfunctionaris: Arienne Plaisier
Klachtenformulier: hyyps//erisietsmisgegaan.nl/onvrede-melden
Mailadres: klacht@erisietsmisgegaan.nl
Telefoonnummer: 035-2031585
Kosten
Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden.
Voorwaarde voor de inzet van de klachtenfunctionaris is echter wel dat de MSK-arts is aangesloten bij de NVAMG- klachtenservice.